afscheid Peter Jepma als Bestuurslid en Sponsorcommissie

Na ruim 8 jaar vol energie heeft Peter Jepma vorige week zijn functie als Bestuurslid en lid van Sponsorcommissie overgedragen aan Mark Stam.

Peter zal gelukkig nog bij onze club betrokken blijven als coach van het MA1 team. Bestuur is hem zeer dankbaar voor al zijn inzet en positieve inbreng de afgelopen jaren.

Graag willen wij ons nieuwe Bestuurslid en lid van Sponsorcommissie Mark Stam aan jullie voorstellen:

Mijn naam is Mark Stam, geboren en getogen in Lemmer. Na mijn studietijd in Groningen heb ik 10 jaar in Utrecht gewoond. In 2007 ben ik weer in Lemmer komen wonen. Intussen hebben Marie-José en ik twee kinderen, namelijk Renske en Reinout. Renske zit nu een jaar bij MHC Lemmer.

Hockey doe ik zelf vanaf mijn 23e jaar, ik ben begonnen bij Kampong en nu negen jaar bij MHC Lemmer. Ik ben vrij ambitieus maar hockey net te weinig om nog door te groeien. Iedere keer is het wel weer heerlijk om te spelen met de trimmers.

Bij zowel de sponsorcommissie als het bestuur ben ik in een spontane en actieve groep terecht gekomen. Erg leuk en mooi werk om gezamenlijk 'de club' weer een paar stappen verder te brengen zodat het de gezelligste club van Noord Nederland is en blijft. Hopelijk hoor en zie je nog veel van ons. Tot ziens bij MHC Lemmer!