Alternatief Nieuwjaarstoernooi / borrel a.s. zaterdag, kom allemaal!

Beste hockeyers, ouders van hockeyers en andere geïnteresseerden,

Het Nieuwjaars toernooi a.s. zaterdag 21 januari, zal dit jaar vanwege het lage aantal aanmeldingen op een andere manier worden ingevuld. Velen hebben aangegeven dat er i.v.m. toetsweken, zaaltrainingen en/of het weer geen tijd / zin is voor een toernooi. Hier is alle begrip voor, maar we hopen jullie toch zaterdag te verwelkomen.

Wanneer het weer en/of de conditie van het veld het toelaat, zal er voor de enthousiaste hockeyers die wel kunnen en willen vanaf 15.00 uur een wedstrijdje worden gespeeld.

Daarna is er natuurlijk tijd voor ontspanning met een borrel en een warme hap. Iedereen is hiervoor van harte uitgenodigd!

Tussen het vele studeren door moet er ook gegeten worden, dus kom gezellig naar het clubhuis, voor de nodige ontspanning en gezelligheid.

Het is er lekker warm, de muziek staat aan en het is een mooie gelegenheid om iedereen weer te zien en te spreken voordat de competitie weer van start gaat.

Vertel het je ouders, teamgenoten, familie & vrienden en dan zien we jullie heel graag a.s zaterdag in ons prachtige clubhuis, we maken er een gezellige middag en avond van!

Groetjes, de activiteiten commissie