Nieuws van het bestuur

Beste leden, ouders en/of verzorgers van leden,

Na een periode in de zaal, voorjaarsvakantie en een mooie vorst periode waarin velen nog even geschaatst hebben, is het nu weer tijd voor hockey!

Deze week beginnen alle reguliere trainingen weer. Graag willen we jullie erop wijzen wanneer je verhinderd bent om te trainen, dit via de individuele app van de trainer/trainster kenbaar te maken met reden.
Dus niet via de groepsapp en graag op tijd (uitzondering bij ziekte) Een trainer maakt zijn of haar training op maat en als er diverse leden niet kunnen trainen heeft dat invloed op de trainingsvormen.
Natuurlijk zijn ook bitjes en scheenbeschermers verplicht tijdens iedere training en wedstrijd, vergeet dit niet!

De competitie begint voor de meeste teams a.s. zaterdag 10 maart. Het is voor alle coaches en de wedstrijdcommisaris duidelijk om via LISA te zien wie er wel of niet kunnen spelen. Alle informatie omtrent de wedstrijden staan in LISA, hou dit als leidraad aan en geef op tijd door als je niet mee kunt spelen.
Zorg er a.u.b. voor dat je wedstrijd tenue in orde is, d.w.z. clubshirt, donkerblauwe korte broek/rok en donkerblauwe sokken.

MHCLemmer is een prachtige club waar we naast hockey ook andere leuke activiteiten organiseren. De feestcommissie heeft voor zaterdag 21 april weer een jeugd disco op het programma staan en zaterdag 30 juni houdt iedereen natuurlijk vrij voor ons altijd gezellige familie toernooi!

We willen graag dat er nog veel meer jeugd en volwassenen komen die kennis maken met het geweldige hockey spel en onze gezellige club.
Lukt het jou om een nieuw lid te introduceren? Dan ontvang je van ons een vrij te besteden cadeaubon bij bol.com van 15,00 euro!
Let wel, diegene moet na een aantal introductielessen wel daadwerkelijk lid worden van de club.
Op deze manier hopen we dat er nog meer enthousiaste leden komen, die met veel plezier naar onze club komen.

Allemaal heel veel plezier en succes met de komende trainingen en wedstrijden. Ook als je niet speelt, ben je altijd welkom voor een gezellig drankje tijdens het kijken en aanmoedigen.

Tot ziens,

Vriendelijke groet,