IJssalon Scooter houdt MHC Lemmer koel

Net voor de zomervakantie nam Erik Koster (eigenaar van IJssalon Scooter) contact met de club op met de vraag ‘Kan ik sponsor worden van de club?’ Natuurlijk kon dat! Voor de vakanties begonnen hebben we het via instagram en LISA bekend

gemaakt.

Inmiddels is de grootste drukte voor hem voorbij en konden we een afspraak inplannen voor een foto moment bij zijn indrukwekkende reclamebord die recht tegenover het clubhuis hangt.

Erik Koster is geboren en getogen in Lemmer. Op zijn 21ste werd hij ondernemer in Zwolle en heeft na de verkoop van zijn zaak een aantal jaren in het betaald voetbal gewerkt.

Sinds enkele jaren woont hij weer in Lemmer. Het ondernemerschap borrelde weer en is hij IJssalon Scooter in 2019 begonnen. Deze zomer heeft hij een tweede ijssalon in Heeg geopend.

Bij IJssalon Scooter kun je kiezen uit 48 verschillende smaken schepijs.

Op de foto zie je de jonge dames van MC1 met een hoorntje in de hand, met hockeybal, bij het kleurrijke bord!

IJssalon Scooter

Oudesluis 10