We krijgen een nieuw tenue!

We hebben onze clubtenues vernieuwd! Vanaf het nieuwe seizoen 2024-2025 gaan we hierin spelen.

Wat betekent dit voor jou?

·        Behoud van de herkenbare MHC-Lemmer blokken op het shirt

·        Een vernieuwd tenue met een mooi shirt met nieuwe details én lichtblauwe sokken in plaats van donkerblauwe sokken

·        De revival van de MHC Lemmer hoodie

·        Een eigen webshop dat het gemak verhoogt: https://clubs.reeceaustralia.com/nl/mhc-lemmer/clubcollectie. Je kunt hier ook andere mooie hockeyspullen kopen.

De webshop is onderdeel van een 6-jarige overeenkomst die we hebben gesloten met Reece. De samenwerking met Harry en Cindy van Break Out Lemmer krijgt op deze manier ook een vernieuwde invulling. We zijn er blij mee dat het gaat gebeuren, want we sluiten we ons aan bij vele andere clubs die al gebruik maken van de Reece-webshop.

KNHB

De vernieuwing is goedgekeurd door de KNHB. Dit betekent dat de vernieuwingen in het wedstrijdtenue ‘verplicht’ zijn. Dus iedereen speelt vanaf het nieuwe seizoen met lichtblauwe sokken. En we willen heel graag dat ook het nieuwe shirt wordt gedragen! Daarmee vragen we dus wel een investering van iedereen, dat beseffen we goed. Verplichtingen opleggen voelt nooit goed, maar we vragen wel jullie medewerking hierbij. Er komt iets moois voor terug!

Samen met Reece, Break Out Lemmer en de Club van 100 worden nog enkele ideeën uitgewerkt om deze overgang aantrekkelijker te maken qua investering.

What’s next?

·        In de week van 2 en 9 maart kun je kleding passen op de club. Tijden horen jullie nog

·        Alle bestellingen worden verzameld en in de zomer wordt het geleverd

·        Bedankt voor vragen, complimenten of klachten. Dit kan het beste naar [email protected] of bel een persoon van het Promotiecluster.

We hopen hiermee bij te dragen aan vernieuwing van de club!

Femke, Theresia, Jannette en Mark